SMLUVNÍ PODMÍNKY
PRODÁVAJÍCÍ A KUPUJÍCÍ
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti prodávajícím - (dále jen "prodávající") a kupujícího při nákupu zboží, které prodávající nabízí na svých webových stránkách www.svetzedreva.cz
Je-li kupujícím spotřebitel (jinými slovy, je-li kupujícím fyzická nebo právnická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti), právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí těmito obchodními podmínkami. Vztahy těmito obchodními podmínkami neupravené se pak řídí občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele v platném znění.
Není-li kupujícím spotřebitel (jinými slovy, je-li kupujícím podnikatel, který zboží nakupuje za účelem svého podnikání), právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím podnikatelem se rovněž řídí těmito obchodními podmínkami. V takovém případě se vztahy těmito obchodními podmínkami neupravené řídí obchodním zákoníkem v platném znění.
UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
Objednávka kupujícího je návrhem na uzavření kupní smlouvy. K uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím dojde, jakmile prodávající doručí své závazné potvrzení objednávky kupujícímu. Tímto okamžikem vznikají mezi prodávajícím a kupujícím vzájemná práva a povinnosti.
Prodávající kupujícímu zašle e-mailem závazné potvrzení objednávky nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy obdržel objednávku kupujícího.
Potvrzením objednávky se prodávající zavazuje dodat objednané zboží kupujícímu a převést na něj vlastnické právo k tomuto zboží. Kupující se zavazuje toto zboží převzít a zaplatit za něj kupní cenu.
JAK STORNOVAT VAŠI OBJEDNÁVKU
Jakmile obdržíme Vaši objednávku (ať už jste ji provedli v rámci e-shopu , emailem nebo telefonicky), objednávka je pro Vás – jakožto Váš návrh na uzavření kupní smlouvy – závazná.
Vaši objednávku však můžete stornovat, a to do doby, než Vám ji výše popsanými způsoby potvrdíme - jinými slovy, než takto přijmeme Váš návrh na uzavření kupní smlouvy.
V případě, že chcete z nějakého důvodu objednávku stornovat i po uplynutí této doby, informujte nás prosím, abychom zboží zbytečně neposílali na Vaši adresu a zásilky se nám nevracely! Můžete tak učinit buďto telefonicky na telefonním čísle +420 728 721 784 nebo zasláním emailu na adresu svetzedreva@seznam.cz. Děkujeme Vám.
Zákazník má právo do 14ti dnú odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. V takomto případě musí vrátit zboží na adresu prodejce nepoškozené a prodávající mu vrátí cenu zboží na jeho účet.
JAK ZA ZBOŽÍ ZAPLATIT
Nabízíme Vám dva možné způsoby platby
A) Dobírkou
Ve Vaší objednávce zvolíte platbu "dobírkou", my objednávku emailem potvrdíme a v tomto potvrzení objednávky uvedeme celkovou částku. Zboží Vám následně zašleme na Vaši dodací adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Při dodání zboží uhradíte přepravní společnosti částku uvedenou v potvrzení objednávky a zboží Vám bude předáno.
B) Platba předem - bankovním převodem
Ve Vaší objednávce zvolíte platbu "předem - bankovním převodem", my objednávku e-mailem potvrdíme a v tomto potvrzení objednávky uvedeme celkovou částku, číslo našeho bankovního účtu a variabilní symbol, pod kterým máte tuto částku převést na náš účet (abychom Vaši platbu snadno identifikovali a přiřadili k Vaší objednávce). Po připsání příslušné částky na náš bankovní účet zboží zašleme na Vaši dodací adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Kupující je povinen prohlédnout si zboží před tím, než potvrdí přepravci jeho převzetí. Pokud kupující zjistí, že zásilka nese známky poškození způsobeného při přepravě, je kupující za přítomnosti přepravce povinen zkontrolovat, zda došlo k poškození samotného zboží. Pokud ano, je kupující povinen vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit přepravcem.
Podepsáním dodacího listu přepravci totiž kupující souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace zboží pro poškození způsobené při přepravě pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat a to na telefonním čísle +420 728 721 784 nebo zasláním emailu na adresu svetzedreva@seznam.cz
ZÁRUČNÍ LIST A ZÁRUČNÍ DOBA
Většina výrobců již v současné době nepoužívá záruční listy. Záruční list je v souladu se zákonem nahrazován dokladem o zakoupení věci, který obsahuje všechny zákonem požadované údaje. Tento doklad Vám zašleme současně se zbožím.
Záruční doba je 2 roky a počíná běžet dnem převzetí zboží.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, u něhož kupující v záruční době uplatňuje svá práva z odpovědnosti za vady. Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující postup:
Je-li nutné zboží reklamovat, prosíme, zjištěné vady nám co nejdříve oznamte. Můžete tak učinit buďto telefonicky na telefonním čísle +420 728 721 784 nebo zasláním e-mailu na adresu svetzedreva@seznam.cz , a to společně s těmito základními údaji:
•název zboží, které reklamujete
•důvod reklamace – přesný popis závady
•datum převzetí zboží
•kontakt na Vás (jméno, adresa, telefon, e-mail)
V případé že Vás kupující vyzve zašlete reklamované zboží na uvedenou adresu vždy společně s výše uvedenými údaji a kopií dokladu o zakoupení zboží. V případě, že reklamované zboží na tuto adresu zasíláte, zabalte zboží do vhodného a dostatečně chránícího obalu (jako křehké zboží) a označte zásilku příslušnými symboly.
Reklamované zboží však nikdy nezasílejte dobírkou, tzn. nenuťte nás, abychom při jeho převzetí přepravci platili kupní cenu zboží nebo její část, aniž bychom závadu posoudili. Takovou zásilku nepřevezmeme a vrátíme ji na Vaši adresu.
Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží na adresu uvedenou výše Vám uhradíme při splnění těchto podmínek:
•reklamace je oprávněná (např. nebude se jednat o závadu způsobenou běžným opotřebením)
•písemně doložíte výši nákladů (např. účtenkou za poštovné)
•výše nákladů je přiměřená (neuhradíme Vám např. náklady za taxi službu)
•podáte písemnou žádost o proplacení nutných nákladů vzniklých v souvislosti s dopravou reklamovaného zboží.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávnou montáží, nesprávným použitím, běžným opotřebením, mechanickým poškozením, atd.
Vyřizování reklamací se řídí příslušnými právními předpisy.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Osobní údaje našich zákazníků (jméno, příjmení, e-mailovou adresu, telefonní číslo, fakturační, popř. dodací adresu) uchováváme v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů v platném znění.
Osobní údaje získané od kupujících užíváme výhradně pro potřebu našeho internetového obchodu (tj. za účelem uzavření kupní smlouvy a jejího splnění) a neposkytujeme je třetím osobám. Výjimku představují přepravní společnost a logistická společnost, kterým však osobní údaje kupujících předáváme pouze v takovém rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky naleznete na našich webových stránkách www.svetzedreva.cz v sekci Obchodní podmínky.
V okamžiku uzavření kupní smlouvy se na právní vztah mezi prodávajícím a kupujícím aplikují tyto obchodní podmínky, a to ve znění platném v den odeslání objednávky ze strany kupujícího.
V ostatním se vztahy mezi prodávajícím a kupujícím řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele, resp. obchodního zákoníku v platném znění.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 15.6.2012